piątek, 23 czerwca 2017

RANKING MOICH ULUBIONYCH PODKŁADÓW

            Cześć Wam,
   W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić ranking moich ulubionych i sprawdzonych podkładów.


        Jak widzicie na załączonych zdjęciach podkłady są mocno używane-nakrętki są niestety wypalcowane od podkładów-widać to najbardziej przy podkładzie NARS(All Day Luminous Weightless Foundation-mój kolor to Santa Fe).
Kolejnym moim faworytem jest podkład z  Lancôme (Teint Idole Ultra Wear-mój kolor to 010 Beige Porcelaine). Bardzo fajnie kryje,długo się utrzymuje, naprawdę ma fajną formułę. U mnie sprawdza się rewelacyjnie. 
Niedawno zaczęłam używać również  podkład z Catrice (HD Liquid Coverage-ja mam akurat w odcieniu 030). 
Sprawdza się u mnie idealnie, bardzo często mam problem z niedoskonałościami i sprawdza się naprawdę super. Jest to mój jeden z ulubionych podkładów drogeryjnych. Ma bardzo fajną,płynną konsystencję. Jest to ostatni must have na polskim YouTube.
Kolejnym takim ciekawym podkładem jest właśnie ten z  KIKO MILANO (UNIVERSAL FIT HYDRATING FOUNDATION-mój kolor to Neutral 60).
Idealny na lato,gdyż dzięki wodnistej konsystencji nie obciąża naszej skóry i również jej nie wysusza,co jest bardzo ważne podczas lata.
Moim zdaniem wszystkie te podkłady utrzymują się długo. W mojej kosmetyczce zagoszczą na pewno na długi czas :)












Piszcie w komentarzach jakie Wy polecacie sprawdzone podkłady,które utrzymują się długo, nie wysuszają cery oraz nie podkreślają suchych skórek.

        Serdecznie pozdrawiam,
   Katyyx_99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz